• maj 20, 2024
  • Last Update maj 4, 2024 4:29 pm
  • Srbija

Uslovi korišćenja

 Kupovina Kako kupujem?

Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u vašu korpu. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena. Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se Obrazac za kupovinu.

Možete birati način plaćanja:

Karticom;

Pouzećem (*samo za Srbiju);

Pregledajte svoju porudžbinu. Ukoliko su svi podaci tačni, kliknite na dugme „Potvrdi kupovinu“.

Nakon toga šaljemo kupcima imejlom prikaz svih uslova kupovine specifikaciju celokupne porudžbine, ugovor, fiskalni račun, obrazac za odustanak od kupovine.

Načini plaćanja

Za kupce iz inostranstva:

Platnim karticama: Trenutno možete kupiti samo našu E knjigu Obuka pasa u PDF-u. Preuzimate knjigu prilikom  plaćanja karticom. Izaberete plaćanje platnim karticama, tokom procesa naručivanja bićete automatski preusmereni na sajt Poštanska šdedionica ad Beograd. Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose preko javne mreže u šifrovanom obliku koristeći SSL protokol i PKI sistem, koji su trenutno najnaprednija dostupna tehnologija. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za plaćanje preko interneta širom sveta. Sigurnost podataka tokom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banka Poštanska štedionica, akcionarsko društvo, Beograd. Proces naplate se odvija na sajtu Banke, a sajt MojPas ni u jednom trenutku nema pristup podacima o platnoj kartici i ne može biti odgovoran za njihovu zloupotrebu.unosite sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i CVV broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice; nakon broja kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš CVV broj kartice. Eventualno može se tražiti da unesete tip (brand) kartice. Banka vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem tekućem računu u vrednosti iznosa porudžbine. U slučaju uspešne rezervacije, automatski vam se prosleđuje imejl sa svim detaljima vaše narudžbenice i detaljima transakcije. Nakon završetka plaćanja sa sajta Banka Poštanska štedionica ad Beograd bićete ponovo prosleđeni na mojpas.rs gde se kupovina završava. Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala vam na razumevanju.

**** Potvrdom Uslova korišćenja kupac je saglasan da se dostavljanje fiskalnog računa izvrši elektronskim putem.


U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, kada se radi o isporuci zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke, kao i isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja potvrđujete da ste upoznati sa nemogućnošću odustanka od kupovine poručenih zapisa, poručenog sadržaja ili plaćene pretplate, odnosno da ste saglasni da kupovinom gubite pravo na odustanak od ugovora.

Način plaćanja, načini dostave i troškovi isporuke

Za kupce iz Srbije:

Način plaćanja platnim karticama: Ako izaberete plaćanje platnim karticama, tokom procesa naručivanja bićete automatski preusmereni na sajt Poštanska šdedionica ad Beograd. Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose preko javne mreže u šifrovanom obliku koristeći SSL protokol i PKI sistem, koji su trenutno najnaprednija dostupna tehnologija. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za plaćanje preko interneta širom sveta. Sigurnost podataka tokom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banka Poštanska štedionica, akcionarsko društvo, Beograd. Proces naplate se odvija na sajtu Banke, a sajt MojPas ni u jednom trenutku nema pristup podacima o platnoj kartici i ne može biti odgovoran za njihovu zloupotrebu.unosite sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i CVV broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartice; nakon broja kartice (može da bude prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj je vaš CVV broj kartice. Eventualno može se tražiti da unesete tip (brand) kartice. Banka vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem tekućem računu u vrednosti iznosa porudžbine. U slučaju uspešne rezervacije, automatski vam se prosleđuje imejl sa svim detaljima vaše narudžbenice i detaljima transakcije. Nakon završetka plaćanja sa sajta Banka Poštanska štedionica ad Beograd bićete ponovo prosleđeni na mojpas.rs gde se kupovina završava.

Način plaćanja pouzećem: Naručene artikle dobijate na kućnu adresu, a troškove narudžbine plaćate kuriru. Dostava se vrši kurirskom službom  Aks troškovi dostave su 400 dinara. Kurirska služba AKS sa kojom sarađujemo trenutno ne vrši isporuke na teritoriji Kosova i Metohije.

Procena roka za isporuku robe:

Nakon slanja narudžbine internet prodavnici, isporuku možete očekivati u sledećim rokovima:

* Rok za isporuku kurirskom službom na teritoriji Republike Srbije je 2 do 5 radnih dana, a najkasnije u zakonskom roku od 30 dana.

 

Pravo na odustanak od ugovora


Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko sajta www.mojpas.rs smatra se prodajom na daljinu. Kod prodaje na daljinu Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju odustanka od ugovora, kupac treba da pošalje obaveštenje mejlom na mydogserbia@gmail.com , kao i popunjen obrazac o odustanku od ugovora, a koji ste primili i uz potvrdu porudžbine. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Kupac snosi troškove vraćanja robe.

Prilikom povraćaja robe kupac je u obavezi da priloži račun/otpremnicu.

U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, s tim što trgovac može odložiti povraćaj sredstava dok ne dobije robu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je vraćena roba neoštećena. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost nastupila krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku.

Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu Centar Moj Pas, put kroz selo 12 Vranići 32205 Čačak, telefon 064/544-7776. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu ili poslati artikal koji želite za zamenu.

 Izuzetak od prava na odustanak od ugovora

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, kada se radi o isporuci zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke, kao i isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja potvrđujete da ste upoznati sa nemogućnošću odustanka od kupovine poručenih zapisa, poručenog sadržaja ili plaćene pretplate, odnosno da ste saglasni da kupovinom gubite pravo na odustanak od ugovora.


Povraćaj sredstava

U slučaju odustanka od kupovine, vršimo povraćaj sredstava u roku od 14 dana nakon prijema obrasca o odustanku i to na isti račun sa kog je izvršeno plaćanje ili na drugi račun koji je kupac naveo u obrascu za odustanak.

Uslovi reklamacija ukoliko ste robu kupili u preko sajta:


Reklamacije na oštećenje u transport

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje (pocepani delovi i ugnječenje), nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe na email adresu: mydogserbia@gmail.com.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Povraćaj sredstava

Moj Pas garantuje korisniku povraćaj novca u celosti u slučaju usvojene reklamacije. Moj Pas će  direktno kontaktirati korisnika za povraćaj novca, putem e-maila, u vezi sa načinom povraćaja sredstava.

Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun – elektronskim putem.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošač u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da pokrene postupak rešavanja spora vansudskim putem, pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Prodavac je po Zakonu u obavezi da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.