Kupovina Kako kupujem?
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored
svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će
automatski biti dodat u vašu korpu. U svakom trenutku pogledom na korpu u
gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i
koja je njihova ukupna cena. Kada ste odabrali sve artikle koje želite da
kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se
Obrazac za kupovinu.
Možete birati način plaćanja:
Karticom;
Pouzećem (*samo za Srbiju);
Pregledajte svoju porudžbinu. Ukoliko su svi
podaci tačni, kliknite na dugme „Potvrdi kupovinu“.
Nakon toga šaljemo kupcima imejlom prikaz svih
uslova kupovine specifikaciju celokupne porudžbine, ugovor, fiskalni račun,
obrazac za odustanak od kupovine.
Načini plaćanja
Za kupce
iz inostranstva:
Platnim
karticama: Trenutno možete kupiti
samo našu E knjigu Obuka pasa u PDF-u. Preuzimate knjigu prilikom plaćanja karticom. Izaberete plaćanje platnim
karticama, tokom procesa naručivanja bićete automatski preusmereni na sajt Poštanska
šdedionica ad Beograd. Prilikom unosa podataka o
platnoj kartici, poverljive informacije se prenose preko javne mreže u
šifrovanom obliku koristeći SSL protokol i PKI sistem, koji su trenutno
najnaprednija dostupna tehnologija. Ceo sistem je organizovan u cilju
maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za
plaćanje preko interneta širom sveta. Sigurnost
podataka tokom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banka Poštanska
štedionica, akcionarsko društvo, Beograd. Proces naplate se odvija na sajtu
Banke, a sajt MojPas ni u jednom trenutku nema pristup podacima o platnoj
kartici i ne može biti odgovoran za njihovu zloupotrebu.unosite sledeće
podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice, datum isteka kartice i CVV broj
kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) – to je broj koji obično stoji na
poleđini kartice; nakon broja kartice (može da bude prikazan kompletan broj
kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji poseban kod koji se obično
sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4 cifre), i taj trocifreni broj
je vaš CVV broj kartice. Eventualno može se tražiti da unesete tip (brand)
kartice. Banka vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu i
ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem tekućem računu u
vrednosti iznosa porudžbine. U slučaju uspešne rezervacije, automatski vam se
prosleđuje imejl sa svim detaljima vaše narudžbenice i detaljima transakcije.
Nakon završetka plaćanja sa sajta Banka Poštanska štedionica ad Beograd bićete
ponovo prosleđeni na mojpas.rs gde se kupovina završava. Sva plaćanja biće
izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni
prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj
lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije,
a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove
konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na
našem sajtu. Hvala vam na razumevanju.
**** Potvrdom Uslova korišćenja kupac je saglasan da se dostavljanje
fiskalnog računa izvrši elektronskim putem.
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od
ugovora zaključenog na daljinu, kada se radi o isporuci zapečaćenih audio,
video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke, kao i
isporuci digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa.
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja potvrđujete da ste upoznati sa nemogućnošću
odustanka od kupovine poručenih zapisa, poručenog sadržaja ili plaćene
pretplate, odnosno da ste saglasni da kupovinom gubite pravo na odustanak od
ugovora.
Način plaćanja, načini
dostave i troškovi isporuke
Za kupce iz Srbije:
Način
plaćanja platnim karticama: Ako
izaberete plaćanje platnim karticama, tokom procesa naručivanja bićete
automatski preusmereni na sajt Poštanska šdedionica ad Beograd. Prilikom unosa podataka o platnoj kartici, poverljive
informacije se prenose preko javne mreže u šifrovanom obliku koristeći SSL
protokol i PKI sistem, koji su trenutno najnaprednija dostupna tehnologija. Ceo
sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i
predstavalja standard za plaćanje preko interneta širom sveta. Sigurnost podataka tokom kupovine garantuje procesor
platnih kartica, Banka Poštanska štedionica, akcionarsko društvo, Beograd.
Proces naplate se odvija na sajtu Banke, a sajt MojPas ni u jednom trenutku
nema pristup podacima o platnoj kartici i ne može biti odgovoran za njihovu
zloupotrebu.unosite sledeće podatke: broj kartice, ime vlasnika kartice,
datum isteka kartice i CVV broj kartice (odnosno verifikacioni broj kartice) –
to je broj koji obično stoji na poleđini kartice; nakon broja kartice (može da bude
prikazan kompletan broj kartice sa 16 cifara ili samo zadnje 4 cifre) stoji
poseban kod koji se obično sastoji od 3 cifre (kod nekih kartica ima i sa 4
cifre), i taj trocifreni broj je vaš CVV broj kartice. Eventualno može se
tražiti da unesete tip (brand) kartice. Banka vrši proveru vaše kartice i
raspoloživost sredstava na računu i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše
sredstva na vašem tekućem računu u vrednosti iznosa porudžbine. U slučaju
uspešne rezervacije, automatski vam se prosleđuje imejl sa svim detaljima vaše
narudžbenice i detaljima transakcije. Nakon završetka plaćanja sa sajta Banka Poštanska
štedionica ad Beograd bićete ponovo prosleđeni na mojpas.rs gde se kupovina
završava.
Način
plaćanja pouzećem: Naručene
artikle dobijate na kućnu adresu, a troškove narudžbine plaćate kuriru. Dostava
se vrši kurirskom službom Aks troškovi
dostave su 400 dinara. Kurirska služba AKS sa kojom sarađujemo trenutno ne vrši
isporuke na teritoriji Kosova i Metohije.
Procena
roka za isporuku robe:
Nakon slanja
narudžbine internet prodavnici, isporuku možete očekivati u sledećim rokovima:
* Rok za isporuku kurirskom službom na teritoriji Republike Srbije je 2 do 5
radnih dana, a najkasnije u zakonskom roku od 30 dana.
Pravo na
odustanak od ugovora
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko sajta www.mojpas.rs smatra se
prodajom na daljinu. Kod prodaje na daljinu Zakon ustanovljava pravo kupca da
odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat.
Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih
odustaje.
U
slučaju odustanka od ugovora, kupac treba da pošalje obaveštenje mejlom na mydogserbia@gmail.com
, kao i popunjen obrazac o odustanku od ugovora, a koji ste primili i uz
potvrdu porudžbine. Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno
dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.
Kupac je
dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana
kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je
poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Kupac snosi troškove
vraćanja robe.
Prilikom
povraćaja robe kupac je u obavezi da priloži račun/otpremnicu.
U
slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu
za drugi proizvod. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji
je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana
prijema izjave o odustanku, s tim što trgovac može odložiti povraćaj sredstava
dok ne dobije robu.
Po
prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je vraćena roba neoštećena. Kupac je
isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica
rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je
neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Ukoliko se utvrdi da je neispravnost nastupila krivicom kupca, odbiće se
vraćanje cene i roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku.
Kao
kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova
poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu Centar Moj Pas, put kroz
selo 12 Vranići 32205 Čačak, telefon 064/544-7776. Sa naše strane se
obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od
ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu ili
poslati artikal koji želite za zamenu.
Izuzetak od prava na odustanak od ugovora
U skladu
sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora
zaključenog na daljinu, kada se radi o isporuci zapečaćenih audio, video zapisa
ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke, kao i isporuci
digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa. Prihvatanjem
ovih Uslova korišćenja potvrđujete da ste upoznati sa nemogućnošću odustanka od
kupovine poručenih zapisa, poručenog sadržaja ili plaćene pretplate, odnosno da
ste saglasni da kupovinom gubite pravo na odustanak od ugovora.
Povraćaj sredstava
U
slučaju odustanka od kupovine, vršimo povraćaj sredstava u roku od 14 dana
nakon prijema obrasca o odustanku i to na isti račun sa kog je izvršeno
plaćanje ili na drugi račun koji je kupac naveo u obrascu za odustanak.
Uslovi
reklamacija ukoliko ste robu kupili u preko sajta:
Reklamacije na oštećenje u transport
Veoma je
važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah
prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje
(pocepani delovi i ugnječenje), nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite
kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i
oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i
svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Svako oštećenje pri
transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe na
email adresu: mydogserbia@gmail.com.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU,
saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Povraćaj
sredstava
Moj Pas
garantuje korisniku povraćaj novca u celosti u slučaju usvojene reklamacije. Moj
Pas će direktno kontaktirati korisnika
za povraćaj novca, putem e-maila, u vezi sa načinom povraćaja sredstava.
Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun –
elektronskim putem.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova